Friday 13 July 2012

OBSESSION

CHANEL... prečo práve táto značka? ani ja sama neviem.možno ma zaujala Coco Chanel ako osoba, pretože videla som dva filmy. obidva boli skoro rovnaké, ale ten starší bol podrobnejší. Na jednej strane ma zaujal jej príbeh a to koľkokrát sa sklamala v mužoch, no nikdy na nich úplne nezanevrela. To vlastne ona začala nosiť nohavice, mužské košele a slamené klobúky, ktoré v tej dobe neboli ,,hitom,,. bola INÁ! a to ma fascinuje. všeobecne mám rada ľudí, ktorí sa niečim odlišujú, hlavne štýlom obliekania a názormi. Ona si stála za svojim, bola tvrdohlavá. a dokázala sa presadiť.
teda neviem či to bolo tým filmom alebo ma proste len uchvátila obyčajná kabelka. i keď tá ,,chanelovská,, nie je obyčajná. vyjadruje eleganciu, takú malú tvrdohlavosť, ale hlavne štýl.
Štýl a elegancia to sú podľa mňa tie slová, ktoré charakterizujú Chanel. dodávajú ženám sebavedomie a akýsi pocit nadradenosti.
Pre mňa je kabelka od Chanelu tajný sen, ktorý si raz určite splním aj keby som mala robiť celý život na ňu. RAZ SI JU KÚPIM a bude len moja. Budem chodiť po uliciach s pocitom štýlu a elegancie. Bude to taký super pocit..teším sa naň. :) toto vo mne vyvoláva slovo chanel..ešte to aj tak krááásne znie ,,šanel,,.

zakladateľka značky Chanel - Coco Chanel

kráásny obchodík :)

podľa mňa symbol chanelu- tradičná kabelka a slamený klobúk

Parfém- podľa mňa trochu ťažký, ale chanel

prehliadka- jednoduchá, elegatná, chanel

a tu už máme tradičnú kabelku, ktorá chanel preslávila



KTO NEPOZNÁ TIETO DVA ,,C,, NEVIE ČO JE LÁSKA!!!

No comments:

Post a Comment