Monday 5 November 2012

Undercut

Zdravím vás :) Momentálne som na PN-ke takže sa trošku viac nudím. Skúšam ten nový google - street view a je to super,už som ,,bola,, v NY, v Paríži, v Londýne.. no všade kde chcem ísť aby som sa tam potom vedela trošku orientovať. Taktiež pozerám účesy,pretože toto čo mám na hlave sa už ani nedá nazvať účesom. Treba zmenu zas. Ako mi raz moja mama povedala : ,, Keď sa dáš na krátko,už nebudeš mať dlhé vlasy" a mala pravdu..už ani nemám chuť na dlhé vlasy. načo?! zbytočne zavadzajú a elektrizujú,teda aspoň tie moje boli také. Teraz keĎ mám krátke vlasy tak som úúplne spokojná akurát pár-krát mám chuť na copík, viete taký ten neupravený a ešte keď vidím tie všetky blbosti do vlasov čo som mala.. tak mi je trošku ľúto,ale nevadí. Ani raz som ešte neľutovala,že som sa ostrihala. Taktiež sa chcem zas objednať ku kaderníčke a dať si niečo v tomto štýle (viď obrázky). Najprv som bola zásadne proti,že si to nedám,pretože to už má každá druhá, ale prežijem.. Príde mi to také rebelské, pravdaže všetko závisí od odvahy, ktorú budem mať u kaderníčky.


 TOTO SI CHCEM DAŤ :







toto vyzerá asi tak najreálnejšie 



TOTO SOM CHCELA :

úžasné to má



TOTO BY SOM SI DALA KEBY ŽE MÁM DLHÉ VLASY :
kráásne

amazing :)



No comments:

Post a Comment