Thursday 4 July 2013

My cooking :)

Čaute!
Tak sa vám znova hlásim. Dnes som kosila trávnik a podarilo sa mi pretrhnúť drôt :) takže som to nedorobila kedže som bola po menšom záťahu, nebolo mi ani nejak dobre. Nemala som na nič chuť,len na pizzové koláčiky, ale také tie od Baši teda od jej mami :) kedže nemám čo robiť tak som sa do nich pustila, nieje to tažké :)
Postup:
1,spravíte si také to obyčajné cesto: vajce,polohrubá múka a mlieko podľa potreby. Rozvaľkáte ho.
2,ja som sa rozhodla pre pizzovú omáčku,lebo kečup mi prišiel chudobný. Omáčka: na panvicu nalejete kvapku oleja, pretlačený cesnak a pridáte paradajkový pretlak, poprípade dochutíte korením a kečupom :)
3,na rozvaľkané cesto poukladáte šunku,nastrúhaný syr, kukuricu alebo čo vám ide na chuť
4,spravíte z toho šúlok (ako štrúdla) a pokrájate, Dáte do predhriatej rúry na 180° asi 25 min. To je celé :)

P.S.: Za recept chcem poďakovať Baši a jej mamine :)



No comments:

Post a Comment