Saturday 12 October 2013

Módny návrhár 2013

Ahojte milí moji sledovatelia :) Niektorí ste už určite nedočkavý, pretože som tu dlhšiu dobu nič nedávala.Bolo to z technických príčin-mala som zavírovaný počítač. Ale som spať!! aj s fotkami. Nieje ich síce veľa ale budiš.
Kedže chcem ísť študovať odevný dizajn, mala by som sa pohybovať v takejto oblasti, čo sa mi doteraz nedarilo,ale nastala prelomová chvíľa. Nedávno, presne 27.9.2013 som sa zúčastnila udalosti Módny návrhár 2013,bohužial len ako divák. Bolo to v Ružomberku, vytiahla som maminu a tak sme mali pekný kultúrny piatok :) Bolo tam super, predstavilo sa asi 7 návrhárov a návrháriek s modelmi ktoré miestami vyrážali dych od úžasu a bohužial aj od desu. Jeden návrhár sa mi teda vôbec nepáčil, mal modely na štýl ,,poďme ušiť bárbinám oblečko". Také kde-tu zošité, čierne, divný materiál a celé to bolo také odfkláknuto-jednoduché, ale zas každý má iný štýl iný pohľad na módu, čiže len vám hovorím moje pocity z toho. No narozdiel od týchto modelov boli tam aj veci fakt dobré! Hlavne bolo vidieť kto sa tomu ako dlho venuje. Používali veľmi zaujímavé látky, topánky a niektorí si potrpeli aj na okolitú scenériu a na prvý dojem.

P.S.: inak veľmi veľmi veľmi sa teším že nás tu je zas viac :) skoro som vyskočila zo stoličky keď som to videla. A sledovanosť prekročila hranicu 13 tisííc!!!!!! wuhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú





















 
                                     *tento model od Veroniky Hložníkovej je naozaj krásny! *

 
                                    *tak aj kúsok technického vybavenia tu máme :D *

                                       * myslím, že až moc krátke *







                                                                   XOXO

4 comments:

  1. niektoré tie modely vyzerali fakt super.. máš krásnu sukňu <3

    ReplyDelete
  2. super fotky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Tak ty vyzeráš z tých modeliek najlepšie :) krásna sukňa :)

    ReplyDelete