Saturday 30 November 2013

Rýchla tvorivá chvíľa

Čaute!
Zistila som,že mám normálne pravidelných čitateľov ( Soňa, Aďa..) tak ich chcem takto aj pozdraviť :) sú to moje spolužiačky a už sa sťažovali,že nemajú doma čo čítať.Tak čitajte! I keď neviem čo by som napísala..bla bla.. zas sa budú smiať že aké bludy sem píšem..nevadí aspoň dakomu zlepším náladu.
Toľko vecí sa stalo teraz.. trošku je doma napätá situácia- som čierna ovca rodiny. Niekto musí byť..aké problémy mám na mysli? napr. minule som sa zaviezla omylom do Popradu :D mama ma žalúdočné vredy zo mňa..teraz najnovšie mám podmienku na intráku,lebo sme boli pečatiť a tak no :D ale inak žijem celkom kľudný život :)
Ale ešte aby som nadviazala na ten nadpis, tak to sa vzťahuje na prvú fotku-je to vyrobené z klipsní a "reťaze" :) Bolo to vytvorené veľmi narýchlo,lebo mi už išiel bus,ani neviem ako ma to napadlo..tak asi tak :D








                                                                  *ja a Marínka :) :) *

                                                      *punielka*

1 comment:

  1. Vyzerá to super! To doma vyskúšam ;)

    ReplyDelete