Sunday 27 July 2014

5th Avenue

oh oh oh... I feel like Carrie Bradshaw. Mám nové mega topánky, úplne že najviac. a k tomu! za neuveriteľných 0,95e...Netušila som že v dnešsnej dobe dostať kožené topánky za tak smiešnu cenu! milujem ľudí čo posudzujú hodnotu topánok. sú super!!
V poslednej dobe mám zas taký divný pocit zo seba..neviem čo chcem, som divná a miestami si dokonca hovorím že aká som ja hnusná k niektorým ľudom a potom príde moment ako tento keď vám zrak padne na topánky a tú cenu. Vtedy si poviem : ,, nie Bibka nieje to až také zlé s tebou," lebo keby bolo tie topánky by som si buď nevšimla alebo by som do toho obchodu vôbec nešla. Teším sa! som štastná preštastnáááá ako už fakt dlho dlho nie, no presne na narodeniny som si taký pekný darček kúpila.

P.S.: fotky niesú žiadna sláva ale dúfam,že z nich aspoň srší štastie.







                                               *trošku nepodarený gif :) *




No comments:

Post a Comment